Mowgli & Skorpan in action

Lollo och Emma
På bilden ser ni Lollo, jag, Jonte, Anders(inte Saltis Anders) och Anton

Denna bilden väcker minnen. För det första så är det när vi var i Taize, Frankrike.
Vad som händer på bilden har jag egentligen inget riktigt bra svar på, haha. Jag vet att först stod vi uppställda för ett foto, men sedan så trillade hela bunten ihop, haha. Lollo och jag satt och pratade om denna dagen i dag. Det var den 1 november och det var riktigt varmt. Jag gick runt i bara kofta och tights, som ni ser på bilden så var ingen särskillt påpäslad om man säger så.

Känns skönt att jag har Lollo här hemma som också var där. Det är lättare att prata minnen med någon som var med, än någon som inte var där. Samt så vet hon nu vilka de närmaste av mina vänner i Stockholm är. Lättare för henne att ha ett ansikte på personer man pratar om, haha. När vi var i Taize så sa hon att hon aldrig blivit så positivt överraskad av några personer som hon blev av dem. Den raring som Louise är så sa hon i dag att hon saknade Tobbe och Anton för att hon tyckte de var så sköna. Jag kan inte annat än att hålla med!
De två är verkligen helt fantastiska, som Louise skulle sagt!

Kommentarer
Postat av: mowgli

ahh...

2008-02-07 @ 19:45:37
Postat av: mowgli

jag skrev ett längre inlägg men ändå, kan skriva igen XD
jag längtar så tillbaka! mycket charmig bild...
det ser ut som att din arm aldrig kommer återhämta sig igen efter mitt järn-grepp XD
pussar

2008-02-07 @ 19:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback