I cafeterian

SItter just nu nere i cafeterian och har fått låna Sandras dator medan hon har italienska, gulligt av henne. Håller på att vänta på henne så att vi kan käka lunch tillsammans. Elin gick hem efter matteprovet, så då har jag ingen att äta med eftersom vi har det tidiga språkblocket. Fanny är nere i stan och hon har samma språkblock som Sandra och därför hade hon inte heller någon att äta med. Så då bestämde vi att jag väntar på henne och så äter vi tillsammans innan religionen.

Matteprovet är nu avklarat och det känns skönt, slipper man tänka mer på det!

Åh, vad jag längtar tills i eftermiddag, då Lollo och jag ska fika. Känner att det är ingen idé att åka hem i mellan så jag ska nog gå en sväng på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback