Hemma ifrån Sälen

Nu är jag hemma igen, eller vi kom egentligen hem vid 15-tiden. Det har varit en otroligt skönt vecka! Vädret har varit strålande och vi har åkt mycket skidor! Detta var verkligen var jag behövde, känner mig riktigt utvilad. Känns nästan som om man varit på en hälsoresa eftersom man varit ute så pass mycket och sedan bara myst på kvällarna.

Sedan jag kom hem så har jag läst ikapp en massa bloggar, samt svarat på alla wall posts på Facebook. Måste faktiskt erkänna att nu de sista dagarna fick jag lite abstinens för att jag inte varit inne på datorn under hela veckan, haha. Har faktiskt varit väldigt skönt, men också skönt att komma tillbaka till civilisationen, haha.

Next: In i duschen och sedan ringa Clare där stor uppdatering väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback