Helgens planer

Igår kväll bäddade jag ner mig i sängen och kollade på andra avsnittet av Gossip Girl. Vid min sida fanns en stor kopp grönt chai te, verkligen en perfekt torsdags kväll när snön virrvlade runt utanför!

Veckorna går så snabbt nu för tiden, det är redan fredag, vilket jag inte tackar nej till! De senaste helgerna har jag bara varit hemma och myst, men denna helgen är fullbokad, vilket är riktigt kul! Ikväll ska jag och en av mina bästa vänner Anna gå ut och äta och sedan kolla på Arn. Ska bli så himla mysigt, längtar verkligen tills ikväll!
Imorgon ikväll så ska Linda och jag på 18-års fest till två av hennes nära kompisar Tove och Sophie. Ska bli riktigt roligt! Frågade Tove i skolan idag ifall hon var taggad inför imorgon och hon svarade: "Som fan!"
Jag hoppas på att det blir en riktigt lyckad kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback