Framförhållning

Det är bara början på veckan och jag har ytterligare två saker att bocka av på listan. Åh, vad det känns skönt! Alltså har jag bara spanskaprovet att tänka på tills på fredag, om inte något annat dyker upp vill säga...
Känslan av att man gjort det mesta som ska göras i veckan och blivit klar med det tidigare än då man ska vara klar eller lämna in något är en känsla som är otroligt skön! Framförhållning är något man borde ha oftare!

Referat [x]
Läsa igenom en engelsk novell [x]
Matte [x]
Spanska glosor [x]
Spanska prov []

Alltså ligger jag väldigt bra till nu, då kan jag i stället ägna de timmarna som jag skulle ägnat åt att plugga till att läsa mina tidningar jag har hemma. De tidningar som ligger här hemma och bara väntar på att bli lästa är Sofis mode, VeckoRevyn och Glamour. Glamour är jag i och för sig nästan klar med. På torsdag siktar jag in mig på att kunna varva spanska pluggandet med läsning av härliga magsin. I morgon blir det lite tight då jag tränar i två grupper och ska plugga spanska. Hade även tänkt att ringa Anton, Tobbe och John och fråga hur de har det i Åre utan mig, haha.

Godnatt allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback