Fashion against AIDS

                      

Jag tror ingen har undgått HM's "Fashion against AIDS" kampanj där olika kändisar har designat tröjor och linnen. Kollektionen släpptes igår och jag tycker verkligen att det är en fantastisk grej! Jag tror att det finns många där ute som vill hjälpa till, men vet inte riktigt hur. Då tycker jag att det är ett ypperligt tillfälle att man har chansen att göra det nu. Det är nämligen så att när man köper en av tröjorna eller linnen så går 25 % till kampen att med att öka medvetandet om HIV/AIDS och till att förebygga dess spridning över hela världen.

De två linnena och t-shirten ovan är mina favoriter ut kollektionen. Var inne på HM idag en snabb sväng, men fann tyvärr ingen av dessa. I och för sig så kollade jag bara jättesnabbt, får försöka mig på ett nytt försök imorgon annars. Hade varit roligt att haft någon av dem, inte bara för att de är snygga, utan för att man samtidigt bidrar till något!
Jag kikade in i Sofias blogg och såg att hon haft turen med att få tag i både "Stop and Think" tröjan, samt det linnet som Rihanna designat! :)
Jag själv är väldigt sugen på det första linnet som är designat av Chicks on speed, såg även att det fanns kvar på hemsidan, det kanske blir en beställning? Det andra linnet, som är designat av Rufus Wainwright är tyvärr slutsålt på hemsidan, men om det inte skulle varit det så skulle jag nog köpt det. "Stop and Think" toppen är det Katharine Hamnett som designat. Åh, jag vill ha alla tre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback