Dagen innan DM

Fikan med Lollo blev lika mysig som jag förutspått. Kom hem vid 18-tiden och sedan dess har jag ätit en god middag och tagit det lugnt.

Jag ska faktiskt stax gå och lägga mig för imorgon är det DM i cheerleading och cheerdans för det södra distriktet. DM kommer att gå av stapeln i Vänersborg så vi i Royal Cheer & Dance kommer att åka tidigt, tidigt. Närmare bestämt klockan 6 och då gäller det att vara någorlunda pigg. Miniminiorerna kommer ju att tävla så det gäller att ha full koll på dem hela dagen, jag hoppas verkligen att det går bra för dem! Eftersom de är så små kommer de bara att bedömmas skriftligt, men jag hoppas på att de fixar det! Vi i cheerdansen skulle egntligen vart med och tävlat nu imorgon, men vi är för få så vi satsar på en internationell tävling som är i maj istället, är verkligen jättesugen på att tävla! Nu ska jag packa och fixa i ordning lite för imorgon, ha en fortsatt mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback