Bubbly



Efter att ha hört denna låt på radion på väg till skolan så har jag sjungt den hela dagen. Stackars Sandra, Elin och Fanny som har fått stå ut med mitt sjungande, haha. De är inte de enda som fick ta del av denna vackra skön sång. Stod och sjöng på innan sista lektionen och sedan när jag vänder mig åt sidan så ser jag att en kille som går i trean är jättenära mig och råkar sjunga honom rakt upp i ansiktet. Tio minuter senare sedan så går Sandra och jag och visslar. Jag som inte kan vissla visslar för glatta livet, falskt också. Tror ni inte att den killen går förbi igen då?
Ojojoj, han måste verkligen tycka att jag är rena naturbegåvningen nu, haha!

Kommentarer
Postat av: Fann

hur lägger man in såna youtube klippi blogginlägget? :p

2008-02-09 @ 17:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback