24 februari

Det var en otroligt lång dag i går vilket resulterade till att jag var ordentligt trött när jag kom hem på kvällen. Efter att jag duschat och sedan kollat på Melodifestivalen med familjen och morfar så somnade jag i soffan. Detta var nog runt klockan halv tio, så ni förstår att jag var väldigt trött.

Vaknade klockan tio över sju imorses, men bestämde mig för att somna om, det var inte ett svårt beslut om man säger så. Vid klocka halv tio sedan kom mamma in och sa att det var dags för frukost. Sedan dess så har jag cyklat 7 km på vår motionscykel, duschat, gjort engelska läxan och övat inför spanska provet som äger rum på fredag. Kände att det var lika bra att börja i tid.
Nu hade jag tänkt att skriva klart referatet som vi ska lämna in på tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback