21 februari

I morgon vankas det matteprov kl. 8.00 på morgonen, inte en toppen start på en fredag, men det är ju inte så mycket att göra åt. Jag tror att jag har rätt bra koll på läget, hoppas i alla fall det, haha. Morfar var här tidigare ikväll en sväng så då hjälpte han mig lite, han är verkligen otroligt begåvad i matte och det tackar jag för! När jag ändå är inne på prov så kan jag ju tala om för er att nu de kommande tre veckorna kommer jag ha ett prov varje vecka, visst låter väl det härligt? Eller inte...alltså kommer jag att ha fyra prov sammanlagt innan det är påsklov. Det känns väl inte kanon roligt, men det är bara att försöka bita ihop och köra gärnet.
Usch, tillägnar att skriva om mitt pluggande i bloggen alldeles för mycket, måste nog bli ändring på det, haha.

I morgon eftermiddag så ska jag fika med min kära vän Lollo, det ska bli otroligt trevligt som vanligt. Nu ska jag gå och lägga mig och kolla igenom en sista gång om det är något jag är osäker på inför provet.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback