Viskan för hela slanten!

Efter julavslutningen igår gick alla tjejer ner till Viskan och åt lunch, där tillbringade vi några timmar. Därefter bar det av hem en sväng och sedan ner till stan igen med la familia. Vi kikade lite i affärer och sedan så satte vi oss på Viskan och fikade, igen. Vid tjugo i nio så tog jag bussen hem till Erika, Ida mötte upp mig på vägen. Hemma hos Erika myste vi en massa. Vi drack te, kollade på film, käkade popcorn och pratade en massa. Vi pratade mycket om våra nyårsplaner, hoppas att nyår kommer att bli riktigt bra!

Idag har jag spenderat dagen med Louise aka Mowgli, vi tog ikapp en massa som vi missat det senaste! Efter det så bar det av ner till Friskis för att träna aerobics, nu så är det duschen som gäller för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback