Next stop!

Leighton at Entourage Premiere
Bild: gossipgirlinsider.com

Next stop: New Year's Eve!
Endast två dagar var till nyår och hysterin kring årets sista kväll är stor. Tyvärr har den även drabbat mig och några av mina vänner. Tankar virrvlar runt i skallen tills man blir alldeles tokig! Ska jag ha uppsatt eller ska jag låta håret vara nedsläpp? Ska jag ha läppstift eller läppglans, ska jag ha diskret sminkning eller sotade ögon? Ja, ni kan tänka er vilken röra det är i en tjejs huvud nu, rörigare än någonsin!
Som tur är så har jag bestämt vilken klänning jag ska ha och så som många andras så är min svart. Dock så är ju inte hela problemet löst, utan då kommer ju de här frågorna om ens make up and hair. Denna beslutsångest säger jag bara! Någon större hjälp av sin nyårskavaljer får man ju inte heller, så då får man sköta allt på egenhand, haha.

För att hitta lite inspiration så gick jag in på gossipgirlinsider.com. Det är minsann alltid en inspirationskälla! Frisyren som Leighton Meester har ovan är verkligen något som jag ska ha i tanken om jag har nedsläppt, men just nu är jag lite inne på att ha uppsatt. Vad tycker ni?

Imorgon när Fanny och jag ska ta en sväng på stan så är det väl henne jag kommer ställa en massa frågor till. Sedan självklart min kära mor och det hör ju inte till ovanligheterna att hon agerar råd, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback