Min förälskelse är inte över än...


Bild: brandos.se

Enda sedan i slutet av sommaren så har jag varit förälskad i Hunters gummistövlar. Både Elin, Fanny och Fia har ett par svarta och köpte dem i slutet av sommaren/början på hösten. Sedan dess så har min förälskelse gått i perioder, men nu har den blivit starkare än någonsin!
Jolina så har de fått in en massa härliga färger och jag har tidigare spanat in de ljusrosa, samt de mörkare rosa (de ovan). Så idag när vi var där inne så provade jag båda två och kom underfund med att de som är mer cerisea är snyggare, de andra blev lite blacka till svart (tyckte att de ljusa var finast från början).

Ja, som ni förstår så är jag helt kär i dessa. När julen är över och när de nya året har börjat, då jag vet vad jag fått i julklapp och inhandlat på reorna. Då ska jag ta mig en funderar och kanske gå och köpa dem en gång för alla, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback