It feels like I'm ill, again

Det känns som om jag börjar bli sjuk igen, suck. Min planer är att alldeles strax krypa ner i sängen, kanske kolla på en film också? Well well, vi får se... Imorgon måste jag pallra mig till stan och köpa julklapp till min mamma och sedan kanske träffa en vän. Anledningen till att jag är så sent ute med julklapparna är att jag endast köper till min familj, alltså mamma, pappa och Johan. Därför blir det att man skjuter upp det hela tiden, men jag har ingen panik så det är lugnt. Vet redan vad jag ska köpa till mamma, men inte till Johan, hm... Pappas julklapp är redan klar, så det är skönt. Nu kallar sängen, kanske blir att jag kollar på Mamma Mia?

Kommentarer
Postat av: Fanny

åh, gumman. jag känner mig inte heller så kry. inte någon big deal, men lite ont i kroppen o så. vi får hoppas att det är tillfälligt ;) hihi. puss saknar dig sweetie. vi kan ju höras imorgon kanske?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback