Dan före doppare dan



Trots att jag nyser, hostar och snyter mig titt som tätt så bar det av ner till stan med älskade Fanny. Vi inhandlade våra sista julklappar, eller för min del var det de första nästan, haha. Efter mycket om och men så hittade jag julklapp till både mamma och Johan. Det blev inte alls det jag tänkte mig, men jag är nöjd ändå!
Efter att ha myst runt på stan med Fanny bunny och träffat lite folk, bl.a. Sandra, Oliver, Josefin, m.m. så mötte jag upp en annan vän och fikade med honom. Självklart så blev det på Viskan, haha. För min del blev det chai te och en lussekatt, smaskens! När man är sjuk har man ju ingen större aptit, men en lussekatt slank minsann ner.

Kommentarer
Postat av: fannu

ja tur i oturen ja :D sötan!

2008-12-23 @ 22:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback