Bubbelpool och ångbastu

I stället för att räkna matte hemma idag, funderar jag på att gå på matte stödet imorgon klockan 8.00-9.20. Är det helt insane om man börjar klockan 9.35 imorgon? Tänkte att då slipper jag göra det hemma, samt att om jag kör fast så finns det någon som kan hjälpa mig. Hm.. får fundera lite på det, men först och främst får jag kanske ta att försöka lite här hemma.
Denna veckan så har vi nästan ingenting att plugga, det hör verkligen till ovanligheterna. Så det är nästan bara matte som jag ska fokusera på denna vecka. Dock så orkade jag inte ta tag i det efter att jag kom hem ifrån badhuset idag, det tog verkligen på krafterna att simma med kläder på, samt att livrädda folk! Efter vi hade slutat så var Sandra, Elin, Fanny och jag kvar i badhuset. Vi bubblade i bubbelpoolen och satt både i ångbastun och i den vanliga bastun, det var nog det som gjorde en så trött, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback