30 augusti

Har suttit och njutit av solen en stund nu, skönt!
Har faktiskt hunnit med en hel del olika saker idag. Mamma väckte mig vid halv tio, efter det sedan bar det av ut till Gällstad där hon skulle köpa lite nytt till vår servis. När vi ändå var där ute så passade vi på att åka till Lager 157, där inhandlades lite olika basplagg. När vår mini-shopping var klar satte vi oss och fikade, mysigt. När vi kom hem sedan passade jag lilla Thilda.

Just det, det blev faktiskt lite shoppat igår också, även fast det inte riktigt var tänkt så. Jag skulle in på Sisters en snabb sväng och se ifall de hade kvar en Boomerang tunika jag spanat in tidigare. Den fanns dock inte kvar, men i stället hittade mamma och jag andra godbitar. Med mig hem fick jag en blus och en tunika ifrån Soaked in Luxury, båda var ljusrosa i helsiden. Sedan köpte jag även en vit-orange blommig blus ifrån East West, jättesöt. Eftersom alla tre var till ett väldigt bra pris, så kunde jag inte motstå att köpa alla, haha!
Fanny och jag ska på partaj ikväll och då tänkte jag inviga något av plaggen ifrån Soaked in Luxury, frågan är bara vilken...

Om kan skulle ta att kila in i duschen nu? Ska i och för sig inte möta upp Fanny i stan förens efter 21, men det känns bra att göra ordnings sig i tid så att man slipper stressa och allt blir pannkaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback