Good deal

Fanny och jag skulle hittat på något idag, men vi är för slaka för det, haha. För det första vet vi inte vad vi ska hitta på för kul och för det andra så är vi båda för trötta. Jag förstår att Fanny är trött eftersom hon jobbat, men jag som tillbringat större delen av dagen i en solstol borde inte vara trött, eller? haha
Efter mycket velande fram och tillbaka bestämde vi oss för att vi båda stannar hemma och om vi är sugna att hitta på något hör vi av oss. Tycker att det blev en väldigt bra deal.

Det jag är sugen på att göra är att ta moppen ner till Maxi, köpa lite naturgodis och en tidning. Låter väldigt lockande... Innan dess så ska jag duscha av mig resterna ifrån Hawaiian Tropicen och skriva klart mejlet till min älskade gudmor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback