Odd Molly

fullsize
Bild: oddmolly.com

När jag var i Göteborg spanade jag in denna söta blus ifrån Odd Molly, såg även att den fanns här hemma på Fait. Tycker att den är otroligt söt och det är verkligen en blus jag skulle kunna tänka mig att lägga pengar på i höst. Den går på 999 kr, vilket är ganska mycket pengar, men jag tycker  att den är värd det!
Många av mina vänner har jättesöta kläder ifrån Odd Molly och det har gjort att jag fått upp ögonen ännu mer för märket. Själv så har jag endast en tröja därifrån sedan innan, men som sagt så skulle blusen ovan inte sitta fel!

Får se ifall det blir något köp senare i höst, det skulle verkligen inte sitta fel. Om jag skulle haft blusen i min ägo så skulle jag bära den tillsammans med ett par fräscha jeans, kanske mina ifrån Seven och ett par söta skor. Kanske ett par ballerina innan höstkylan kommer?

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken söt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback