Time table

Vi fick vårt schema i fredags och jag måste säga att det är riktigt bra! Såhär ser tiderna ut:

Måndag: 9.15-14.10 Endast tre lektioner
Tisdag: 9.15-16.10
Onsdag: 9.35-14.10 Endast tre lektioner
Torsdag: 8.00- 15.40
Fredag: 8.15-14.30

Inte så illa va? Nu de kommande två veckorna så kommer vi att börja kl. 11.15 på torsdagar för att vi har ingen matte, skönt! Även fast vi har sovmorgon imorgon så kommer jag att skippa den. Nelly har nämligen en utförsäljning som börjar klockan 8, så jag tänkte gå förbi den innan jag börjar. Förra året köpte jag en Calvin Klein klänning och får se ifall jag hittar något imorgon. Egentligen är det inget speciellt som jag vill ha, men det kan vara kul att ta en sväng dit i alla fall.
Nej, nu ska jag in och duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback