The big question

Inför varje skolstart är det stora frågan: Vad ska man ha på sig?
Det man är alltid lite extra noga med vad man har på sig första dagen, eller det har jag alltid varit. Nu de senaste dagarna har jag dock inte tänkt så mycket på det utan har mest hjälpt andra vänner med vad de ska ha på sig. Nu ikväll så kom jag på, vad ska jag ha på mig?! Klänningen som jag tänkt att ha har jag helt glömt av att lägga i tvätten, så jag frågade genast min partner in crime, mamma, om råd. Som det ser ut nu så blir det att jag tar på mig ett par beigea chinos och en korall, vit och brunblommig klänning. Tror att det kan bli bra!

Har precis målat naglarna nu, så det är väl bara att krypa till kojs. Klockan 8.20 ska jag möta de andra tre, så det blir att jag måste gå hemifrån vid 8. Det betyder att jag måste gå upp vid kvart i sju om jag inte vill stressa, usch. Nu så har ju Johan börjat 7:an, så nu är vi ännu fler som måste slåss för att få duschen och badrummet. Jag undrar hur det här ska gå i höst, haha. Jag kanske inte ens vill veta? Haha, nej då det kommer nog gå bra, hoppas jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback