Sms-konversation

Slänge nyss iväg ett sms till Anders och frågade hur de första skoldagarna hade varit och hur han hade det på kräftskivan. Såhär löd svaret och vår fortsatta sms-konversation:

Anders: Det var najs men nu campar vi!
Jag: Campar?! Vart campar ni och vilka är det som campar? haha
Anders: Berättar när jag är i nyktert tillstånd :)
Jag: Hahaha, gör så! Slå en pling någon dag då du har tid. Hälsa de andra för jag antar att att du är med dem! ;) Ha en bra kväll fylld med mer alkohol! ;)

Jag antar att han är med de andra killarna och jag blir bara så full i skratt. De är så typiskt dem att hitta på något sådant! haha Jag har sagt det flera gånger innan och jag säger det igen: De och sina påhitt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback