Regnet det bara öser ner...

Regnet står verkligen som spö i backen! Det är precis som himlen har öppnat sig och ändå är det inte första gången idag, snarare 10:e! De regnskurarna får mig att tänka på den måndagen i Saltis då himlen valde att öppna sig. Alla skulle bege sig hemåt, men vi insåg ganska snabbt att åka moppe hem i det vädret var ingen höjdare. Så Anders, Anton, John och jag sprang hem till Tobbe där vi evakuerade oss, haha. Jag sprang över hans gräsmatta där det hade blivit en stor vattenpöl som jag självklart trampade i. Med mig sedan hade jag en hel sjö i skon, inte så trevligt. Hos Tobbe sedan var vi en stund och tog det lugnt. När vi skulle åka hem sedan så regnade det fortfarande, men det var bara att ge sig ut i alla fall. Min tröja och mina jeans var inte så torra sedan om man säger så. Var helt prickig över hela ryggen, haha.
Men men, det är lite kul att tänka tillbaka på det i efterhand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback