Mysig torsdag

I förmiddags var fyron och fikade. Det var flera veckor sedan vi sågs alla fyra samtidigt, skandal! Det var otroligt mysigt att träffa dem igen och jag tror att vi kommer att få en fantastisk höst tillsammans!

Nu har jag nyss ätit våfflor och druckit te, så strax bär det av till träningen. Har inte dansat på hela sommaren, så jag är ganska danssugen nu om man säger så. Måste faktiskt berömma mig själv lite med att jag faktiskt har tränat ungefär en-två gånger i veckan nästan hela sommaren. Dock så har jag ju inte tränat när jag varit bortrest, då vill man ju bara umgås med folk och njuta! Då passar ju inte träningen in, haha. John och jag var sugna på att springa tillsammans när vi var i Strömstad, men så blev det inte. Skyller på att jag inte hade några joggingskor med mig, haha. Mina Lacoste tygskor kändes inte kanon att springa i, haha.

Efter träningen så ska jag antagligen träffa Fanny och Elin. Sandra den lilla spellivinken har ju annat sällskap att mysa med, haha. Men det är hon verkligen värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback