List

Senaste..

Låt du hörde: Everyday it's 1989 med Moby
Film du såg: The notebook, men hann inte se klart hela
Mat du åt: Hemma gjorda frallor med smör och ost, sedan ett glas juice på det
Kram: Hm.. Fanny eller Elin
Puss: Minns inte riktigt vem det var
Fest: Hos John
Känslan: Inte på topp
Ilska: När det blev ett missförstånd mellan Anders, mig och Hanna
Resa: Strömstad, men i morgon bär det av till Göteborg
Glädje: Gläjden över att jag har så många fina vänner
Dröm: Inatt drömde att jag var inne på Make up Store och testade läppstift
Boken du läste: Inte han! Sheila O'Flanagan
Personen du träffade: Johan
Personen du pratade i telefon med: Mamma
Personen du fick sms av: Älskade Mickis
Gången du åt en 7-eleven korv: Har aldrig ätit korv därifrån
Gången du var utomhus: Igår när jag gick hem i regnet ifrån Elin
Gången du sov: Inatt och hela förmiddagen
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I lördags när jag kom hem ifrån Strömstad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback