Ingen shopping på ett bra tag för min del!

Klockan 9.40 idag bar det av till Göteborg och därifrån tog vi bussen klockan 18.20. Ja, som ni hör så blev det en väldigt lång dag med en hel del shopping.
Jag som ytterst sällan hittar saker på HM hittade ganska mycket faktiskt! Jag köpte ett par svarta spets tights, en bh, en cremefärgad-marinblå klänning med guldknappar och en svart spetsblus. Spanade in spetsblusen i Stockholm, men orkade aldrig prova. Som ni hör så blev det i alla fall mycket spets, är helt såld på det. Sedan så slank det ju även med en marinklänning, jag får verkligen inte nog av det marinamodet!
Inne på Prickigkatt slog även till på ett par svarta quiltade ballerina från Friis Company. Inte för att jag hade så stort behov av ett par till skor, men jag kunde inte låta bli. Om man finner ett par svarta snygga ballerina till ett bra pris så är det svårt att inte slå till, visst? Har dessutom bara ett par svarta ballerina sedan innan och de vill jag inte slita ut för mycket.

Jag är i alla fall otroligt nöjd med mina köp, men nu blir det minsann ingen shopping på ett bra tag! Louise tror inte att jag kommer klara mig... Vilket bra stöd jag har ifrån mina vänner va? hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback