Feel good-day!

Efter att jag varit ute och gått i 45 minuter ungefär så körde jag lite olika styrkeövningar, var helt slut efteråt. Gjorde även en liten renovering av mig själv i form av att skrubba kroppen, raka benen och göra en hårinpackning. Lät hårinpackningen sitta i en och en halv timma för att verkligen göra en riktig hair repair, så nu doftar håret riktigt fräscht! Efter att jag duscha, skrubbat, smörjt in mig med body lotion och allt det där så åt jag en riktigt god middag. Middagen bestod av grillad kyckling och en smaskig sallad, till det så drack jag mineralvatten. Alltså har jag haft en riktig feel good-day. Nu ska jag strax ringa Mickis för att snacka en massa gossip! Sedan kanske jag lägger mig i soffan och läser en bok eller ser på någon av våra nya filmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback