A wonderful monday!

Idag har jag haft en riktigt bra dag! Jag började dagen med att gå på Nellys utförsäljning där jag fann två riktiga fynd. En svart baddräkt ifrån Calvin Klein och en svart spets bh ifrån Dolce & Gabbana. Därefter så bar det av till skolan där jag hade tre lektioner. De lektionerna var tidningsjournalistik, naturkunskap och psykologi. Psykologin slutade kl. 14.10 så där efter bar det av ner till Espresso House där Sandra, Fanny och jag spenderade några timmar. Det var scones, mocca latte, frapino och skvaller på hög nivå, haha. När vi fikat klart så tog vi en liten sväng på stan där Fanny och jag gick och suktade efter de snygga Hunter gummistövlarna. De ger verkligen cravings!
När jag kom hem så pratade jag med Clare en stund i telefon och sedan så efter kl. 20 någon gång så gick pappa och jag ut och tog oss en promenad. Blev att vi gick 5 km, skönt!

Ja, det har varit en riktig toppen måndag! Det är minsann inte ofta ens måndagar är såhär bra...

Kommentarer
Postat av: sandra

I agree snygging ;) Mer mys måndagar åt folket hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback