"Vi längtar alltid hem till Långö 55!"

Lovisa & jag
Lovisa och jag på väg till Källviken igen efter en dag på Koster

Igår pratade jag i 2 h och 10 min med bruden ovan, alltså Lovisa. Vi hade ett mycket givande samtal måste jag säga, haha. Som ni säkert listat ut så hann vi prata om allt mellan himmel och jord under dessa timmar. Jag fick väldigt många flashbacks när vi pratade en massa minnen, sommar minnen.
Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva denna kära vän till mig. Det är liksom svårt att finna passande ord för hon är verkligen helt amazing!

Jag skulle kunna sitta här i timmar och berätta om en massa upplevelser och minnen, men det ska jag inte göra, även fast det är väldigt lockande. Jag avslutar istället inlägget med något som ni inte kommer begripa er på, men Lovisa hon vet!

"Vi längtar alltid hem till Långö 55!"

Kommentarer
Postat av: lovisa

haha! tack bruden! du är också helt amazing!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback