Valborg

Kvällen började med att Fanny, Elin & company kollade på kortegen som Teknis hade. Måste säga att den inte var någon större hit, tacka vet jag Kulturveckan! Efter att vi kollat på den avlägsnade Fanny och jag oss och satte oss på Café Viskans uteservering, mycket mysigt! Vi satt där i två timmar och tjötade om allt möjligt. När folk kommit och gått kände vi att vi var tvungna att dra oss och då var klockan innan tio ungefär. Strax efter det så gick vi en sväng på stan och mötte sedan upp David, min gamla barndomskompis, och hans vänner i Annelundsparken. Där stannade vi en stund och sedan följde vi dem till Kårhuset, på väg dit så mötte jag en massa gamla vänner och fann även lite nya, haha. Vid lite efter elva så drog jag hem, dock så fick jag vänta på bussen ett väldigt bra tag. Fanny stannade kvar vid Kårhuset och skulle möta Elin och så, men jag var inte alls taggad på att festa idag. Blev ju en hel del festande förra veckan om man säger så...

För att resumera kvällen så har den vart väldigt mysig måste jag säga! Imorgon ska Fanny och jag inviga ett nytt solarie. 10 kr för 20 min har de som öppnings erbjudande, gött!


Kommentarer
Postat av: Fanny

fick du vänta på bussen?:O missade du den eller var den sen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback