Trötthet hängande över mig

Elin och Fanny är hemma hos henne och myser idag. Jag fick förfrågan om jag också ville haka på, men eftersom jag ska upp ganska tidigt imorgon och fortfarande inte är riktigt bra efter matförgiftningen så stannade jag hemma. Mamma hörde av sin bästa vän igår att det kan ta upp till en vecka tills man är riktigt återhämtad efter en matförgiftning. Jag mår ju bättre än vad jag gjorde i början av veckan, men det hänger en otrolig trötthet över mig.
Oj, vad trevligt att ni fick ta del av detta denna lördag kväll!

Förresten, religionsprovet blev framflyttat en vecka. Då behöver inte jag råplugga denna helg som det egentligen var tänkt, score!


Kommentarer
Postat av: Bauhn

Verkar ju vara mer än trötthet du fick, för det var ju fredag kväll, inte lördag igår ;p
och om det nu var det så lär inte jag må bra på måndag!

2008-04-05 @ 14:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback