"Till världens bästa dansfröken"

Lite dålig uppdatering på blogg fronten från mitt håll känner jag. Jag som även brukar vara värsta blogg nörden och följa en massa har varit lite lam med det på sistone. Kulturveckan gjorde så att mycket föll ur sin balans, haha.

Igår hade vi våravslutning med dansen. Det gick bra för alla grupper som jag var involverad i, vad trodde ni annars liksom? haha Fick en jättefin bukett med blommor av en av mina söta dansare. På kortet i buketten stod det "Till världens bästa dansfröken från Viktoria". Hur glad och rörd tror ni inte att jag blev då? Jag är rörd än...

Som ni säkert redan har koll på så hade vi i ettan nationellt prov i engelska idag. Tror att det gick ganska bra, eller hoppas på det i alla fall. Efter det så hade vi religionslektion, det var den tråkigaste på länge. När man tittade ut över klassrummet så låg var och varannan på bänken och halv slummrade.
När vi avklarat vår skoldag gick gänget och jag ner till stan och kikade där en stund. Jag avlägsnade mig tidigare än de andra och mötte senare sen upp mamma och mormor. Var inne på HM en sväng och lade undan ett linne som jag vart ute efter, har spanat in det i Sofis Mode sedan tidigare. Så imorgon blir det mitt!

Imorgon är det även Valborgsmässoafton minns förra väl, tillägnade även ett inlägg åt det tror jag. Spana in i arkivet ifall ni är nyfikna. Vad som händer imorgon vet jag inte riktigt. Det blir att vi drar ner och kollar på kortegen och sedan får kvällen utvisa vad som händer, tror jag...

Nyss pratade jag med Clare, vi var ju tvungna att uppdatera varandra igen.
Next: Desperate Housewives

Kommentarer
Postat av: Fanny

Puss för att du är så söt och en underbar vän!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback