The next singstar?



De senaste dagarna har jag lyssnat mycket på With you med Chris Brown. Fann denna fantastiska video med en kille som heter Justin som sjunger den. Wow, säger jag bara! Den killen kan inte vara gammal, men så otroligt duktig! Cravings efter att ha en pojkvän som kan sjunga så bra framkallas vill jag lova.

Känner att jag får ta att börja läxa upp min kära lillebror Johan i tid, så tjejerna faller för honom ännu mer, haha. Han är faktiskt väldigt duktig på att sjunga och vår sång tallang har vi nog fått ifrån vår kära mor. Ja, jag har faktiskt ett förflutet som körmedlem. Var med i kör ifrån ettan någon gång till åttan tror jag att det var om jag inte minns fel. Har sjungt solo ett flertal gånger och sjunga är något jag verkligen gillar.
Att jag gått i kör och grejer kan man minsann inte tro när jag går runt i skolan och sjunger på alla möjliga låtar, haha. Senast idag hade Fanny, Sandra och jag "Thank you - Amy Diamond" på huvudet och den gick minsann på repeat. Vågar knappt räkna hur många gånger vi sjöng den, haha. Det bästa var att vi sjöng ett och samma stycke hela tiden, det vi kunde bäst, haha. Bäckängs nya artist-trio kanske?

Känner att jag har ett litet projekt framför mig i form av att läxa upp min lillebror i sång, haha. Fortsättning följer som det så fint heter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback