The bracelet

Armband
Bild: Armbandet från Accessoara, bortse gärna min bleka arm

Detta är armbandet jag köpte på Accessoara och jag stor trivs med det! Har fått en hel del beröm för det och det är alltid kul. Nu är jag själv väldigt sugen på att göra något liknande. Var inne på Pärlshopen när jag var i Stockholm, dock köpte jag inget, men hämtade lite inspiration. Var inne på en pärlbutiks hemsida som finns här i stan och det ser ganska lovande ut. Så jag ska försöka hinna med ett besök dit i veckan eller något.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Har hunnit besöka den två gånger denna helg, svinkul! Finns så mycket så man vet inte vart man ska titta. Jättebra grejer :) Kul att pyssla med.

2008-04-06 @ 16:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback