Stekte. Förlåt mig schtekte ska det ju stavas!

81424-135
Bild: Jag i Puerto Banus, Spanien i somras

Ingen kan ju ha undgått det fina vädret som har kommit nu, hoppas bara att det kommit för att stanna. Vädret som var idag var helt underbart och det är jag minsann inte ensam om att tycka. När Fanny, Sandra, Josse och jag gick ifrån skolan idag så satt folk längs husväggen med solglasögon och glassade. Eller stekte som vissa föredrar att kalla det. Förlåt mig schtekte ska det ju stavas också till råga på allt, haha!

Än har jag varken invigt mina ballerina eller mina solglasögon från Ray Ban för säsongen. Kanske är dags att börja tänka på det? Är sugen på ett par nya solglasögon ett par i aviators hade inte suttit fel.
By the way så var mamma, Johan och jag på skoshopping idag. Så här hemma finns nu två par nya skor. Ett par puderrosa ballerina och ett par marin inspirerade skor. I ballerina/lofers/gamla seglar skor modell, hänger ni med på vad jag menar då? De är sådana som man vid första synen tvekar på ifall de är snygga eller fula, jag bestämde mig för att de var snygga. Det var faktiskt Johans om tyckte att jag skulle ha dem, haha. Eftersom jag älskar marint så kände jag att jag inte kunde tveka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback