Snack på kvällskvisten

Jag har kommit en bit på geografi-arbetet idag som jag hade tänkt. Planen var att göra klart det, men jag har inte hittat tillräckligt med information. Arbete som vi ska göra är om världens grödor och jag ska skriva om melon. Arbete ska vara på max en A4, så det är en enkel match!

Provet som vi hade idag var nog det konstigaste och svåraste jag haft. Ja, det går inte att beskriva riktigt hur det var. Som Fanny och jag kom överens om man visste inte om man skulle skratta eller gråta under provet. Well, det är skönt att ha det avklarat i alla fall, en riktig lättnad!

Det enda som är kvar denna vecka är geografi-arbetet och engelska nationella på torsdag. Sedan så ska jag börja öva till historia-provet. Jag måste lägga om min pluggplan. 

Ska gå och lägga mig nu, var trött redan vid klockan nio. Kollade på DH, men det var ett avsnitt som jag redan sett. Det var faktiskt pappa som påpekade detta, haha. Jag insåg sedan att efter det avsnittet så kom premiären, men då var jag inte så sugen på att kolla.

Nej, godnatt gott folk! 

Kommentarer
Postat av: sandra

Emzor, nu gör du mig nervös inför religionen. Visste att han skulle komplicera allt usch! Var det mycket och svara på eller? Miss you guys Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback