Sliten och tung i huvudet

Idag är jag sliten och tung i huvudet. Kulturveckan tar ut sin rätt, minst sagt. Strax ska jag ta mig en dusch och sedan gå och lägga mig och vila. Jag vet att det har varit otroligt dålig uppdatering i veckan. Det är bara inte bloggandet som har rubbats utan även matvanor, vilket resulterade att jag gått ner några kilo märkte jag när jag ställde mig på vågen. Intressant för er att veta va? Eller inte...

Nu under veckan har jag fått reda på att vissa läser min blogg, vissa ganska otippade personer. Känner genast press nu på att höja standarden på inläggen, haha. För hur kul var detta inlägg då? Well well, inom kort kan ni förvänta er en uppdatering om Kulturveckan, slänger nog även in lite bilder. Om ni är nyfikna på lite bilder så ta en sväng förbi min Facebook, men mer bilder utlovas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback