Outfit till fest i skogen

Håller på att fundera på vad jag ska ha på mig ikväll. Outfit till fest ute i skogen är svårt att komma på vill jag lova. Man vill vara snygg, men ändå tänka praktiskt. Frågade min partner in crime, Clare, om råd och hon tyckte jeans. Tror faktiskt att det blir det, det blir ju kyligare på kvällarna. Vad jag ska ha på fötterna eller på överkroppen vet jag inte. Dock så kommer man ju att ha jacka, men man vill ju inte vara värsta sunkig under, haha. Vilket I-lands problem jag har va? När man inte kan satsa riktigt på kläderna så blir det att satsa på det som syns mest. Alltså naglar, smink och hår. Dock kommer jag inte göra så himla mycket utanför det vanliga blir nog kanske att jag plattar håret för omväxlingens skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback