Onsdags plans

Härligt solen skiner och temperaturen visar 16,6 grader! Jag lyssnar på studio 107,5  och har nyss gjort klart geografi-arbetet. Det enda som behöver göras är att strukturera upp det lite. Eftersom vi har nationelltprov i engelska imorgon då vi egentligen har geografi, flyttade han fram det till nästa onsdag istället, men jag lämnar in det imorgon ändå. Varför ha det hängande över sig när man kan få det ur världen?

Nu ska jag iväg och träna min dansgrupp och efter det en idrottskola, lite extra cash är alltid gött att ha! Just det ja, jag lovade ju den att leka extra mycket denna gång på träningen...
När jag kommer hem ska jag kolla på Guldkompassen på engelska utan text för att öva in tänket inför engelska provet imorgon, haha. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback