My cool!



Ibland så måste jag faktiskt säga att min lillebror Johan har ganska bra musiksmak, men ibland är den så att det skär i örona på en. Ett exempel på det är när han nu är inne i sin techno period. Det var jag nog också när jag skulle börja sjuan om jag tänker efter...
Det är i alla fall på grund av honom som jag lyssnat på Adam Tensta, han är riktigt bra! Det bästa av allt är att han kommer hit till Borås och uppträder på en torsdagskväll nu i sommar.
Well well, det jag ville komma till var i alla fall att remixen ovan av "My cool" är riktigt skön!

Kommentarer
Postat av: Bauhn

Men va i helvete... Dr alban? :(
Dock så är ju adam tensta rätt skön i praying on a liver ihop med looptroop, kolla in den istället ;)

2008-04-29 @ 22:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback