Lördag och söndag

Vid 14-tiden igår cyklade jag hem till Fanny, eller rättare sagt den lägenheten hon bor i några dagar nu. Hela dagen tillbringades med henne. Vi satt ute i solen och pluggade en stund, eller vi pluggade mindre än vad vi egentligen borde gjort... Vid kl åtta så bestämde vi oss för att gå ner till stan och köpa var sin glass. Sagt och gjort vandrade vi ner iförda våra sunglasses, solen sken nämligen fortfarande då. I stan gick vi runt ett tag och sedan gick vi hem. En kort tid senare cyklade jag hem och var hemma vid kvart i tio ungefär.

Det var en riktigt mysig dag och vilket väder! Jag som inte brukar gilla att cykla, minns faktiskt inte senast jag gjorde det, kände för att cykla.

Idag ska Sandra, Elin och jag hem till Fannys lägenhet igen. Vi ska plugga till historia provet imorgon och sedan så ska vi sova över där, lägenheten ligger nämligen bara tio minuter ungefär ifrån skolan. Tror att det kommer att bli en riktigt mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback