Killben?

81424-140
Bild: Jag posar hej vilt hemma hos min faster och Johan får agera fotograf

För någon vecka sedan sa min kära lillebror Johan "Vafan Emma, du har ju riktiga killben! Dina knäskålar är ju as stora"
Jag kollade då förskräckt ner på mina långa ben för att se om hans påstående stämde och jag kunde inte riktigt hålla med. Visst sedan jag började på gymnasiet och började gå till skolan har jag faktiskt fått väldigt bra vadmuskler. Självklart har dansen hjälpt till en hel del. Annars så tycker jag inte att jag har killben, haha.
Nu är det upp till er, har jag killben eller inte? Dock syns det väl inte så bra på bilden, men ni får försöka svara ändå.

Pratade nyss med Clare och hon skulle iväg till Jacob nu, jag vill också!

Next: Desperate Housewives!

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: ja visst är hon =)

Postat av: bauhn

vi behöver nog en nakenbild för att kunna ge ett rättvist omdöme i det här ämnet. ((:

2008-04-15 @ 23:56:42
Postat av: bauhb

och så behöver du göra rent din kameralins

2008-04-15 @ 23:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback