Intensiv och händelserik helg ligger framför mig

Det blev inte att jag hann med något bloggande igår. Morfar var nämligen här och hjälpte mig inför matteprovet jag hade imorses och sedan så var jag över hos Hanna en sväng på kvällskvisten. Det var ett tag sedan Hanna och jag sågs, men vi hade väldigt kul! Snackade på som bara den, haha.

Idag kommer släkten från Stockholm hit eftersom lilla Thilda döps imorgon. Sedan så har vi två födelsedagsbarn i familjen denna helg. Johan fyller 13 år idag och pappa fyller 47 år på söndag. Ikväll så ska vi ha kalas för Johan och då blir det huset fullt med folk. Senare på kvällen vid 22-tiden så ska jag iväg på ett annat party. Så det blir partande för hela slanten idag!

Jag har en intensiv och händelserik helg framför mig, vilket jag ser fram emot! Dock så måste jag klämma in religionspluggande eftersom jag har prov på tisdag, som tur är började jag läsa sidorna redan i tisdags. När jag fräschat till i mitt rum innan Tessan, Henke och Leo anländer så ska jag plugga lite. Denna helg måste jag verkligen ta tillfällena när de ges, haha.

Nu ska det bli slut på mitt snackande och jag ska gå ner och möta Sandra vid skåpen. Ciao! 

Kommentarer
Postat av: mowgli

hälsa alla födelsedags barn från mig!!! och Anton nästa gång du pratar med honom. pusspusspuss

2008-04-11 @ 16:49:57
Postat av: Hanna

Jaa, det var kul ;) och idag har vi träffats igen och ska träffas senare med ;) vi slår på stort nu ju! haha. :*

2008-04-11 @ 18:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback