Ingen kraft eller ork

Känner att jag inte riktigt hämtat mig efter min matförgiftning, är verkligen helt slut om dagarna efter skolan och deta enda jag gör då är att sova. De senaste två dagarna har jag börjat plugga klockan 21 för att jag inte haft någon ork att ta tag i det och det är illa. Det skulle egentligen vart bra om jag gjort en del matte idag, men jag har helt enkelt inte orkat. Det får helt enkelt bli ett senare problem. Efter vi shoppat skor sov jag. Mamma och jag var inne på att gå ut och gå, men jag kände att jag var för trött. Jag hoppas att jag hämtar mig nu ganska snabbt för nästa vecka är minsann inte att leka med. Vi har ett religionsprov på tisdag som är på 90 sidor och sedan matteprov på fredag, visst låter det härligt? Jag har inte börjat plugga på något av det, smart drag där. Jaja, får ta tag i religionen efter skolan imorgon, har ändå inget planerat. Nu ska jag börja plugga stenhårt redan från början. De blir annars lätt att man inte läser så mycket de första dagarna och kör stenhårt de sista dagarna och det är ingen höjdare. Känner ni igen er?

På lördagmorgon är det träning från kl. 9-11.30 som gäller och därefter blir det minsann att plugga stenhårt. På söndag är det uppvisning från kl. 14.30-17.00, så jag måste lägga upp det på ett bra sätt allt ihop. Det ska bli otroligt skönt med träning på lördagmorgon. Dels för att man kommer igång på morgonen och att man är förhoppningsvis pigg resten av dagen och kan ägna den åt i det här fallet plugg, vilket är mindre kul. Eller inte kul alls...

Fasen, nu tillägnar jag plugg åt ännu ett inlägg, det här vådar inte gott. Pluggandet tar snart över mitt liv, om det inte redan gjort det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback