Inför Kulturveckan

Idag fick vi schemat inför Kulturveckan, årets höjdpunkt på skolan, som äger rum nästa vecka. Fanny, Elin och jag satt och planerade vad för olika aktiviteter som vi ska gå på.
Varje dag nästa vecka så är det olika teman. På måndag är det färger som gäller, tisdag pirater, onsdag sliten, torsdag tjuv och polis. Slutligen på fredagen så är det pappa betalar som gäller. Då blir det väl att slänga på mig en av mina Ralph Lauren skjortor eller tröjor, eller något annat. Det är inte så himla svårt.

Eftersom det är första året som vi är med på Kulturveckan, så ska det bli jäkligt roligt! Jag kan tänka mig att det blir en hel del party nästa vecka, haha. Genom ryktes vägar så tar folk gärna tillfället i akt och partar nästintill varje dag.
Hade tänkt att ta lite kort nästa vecka och de kanske blir att de hamnar här på bloggen sen.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback