I'm back to reality

I'm back to reality again! Känns både skönt och inte att vara hemma, hade ju inte tackat nej att stanna kvar i det fina vädret och umgås med mina vänner.
Blev någon form av matförgiftad natten till lördag, vilket var mindre kul då jag inte hade någon kraft att göra något på hela lördagen. Tur i oturen hade jag inte planerat att träffa någon vän, men däremot hade Tessan, Netan och jag planerat att åka ut till Sickla Köpkvarter. Eftersom jag inte mådde bra så stannade jag stanna hemma, det enda jag gjorde den dagen var att sova. Nej, nu ska jag inte gå in mer på det för nu är jag frisk igen, var dock hemma från skolan i går.

De dagarna jag var i Stockholm var toppen! Saknar alla vänner redan. De jag träffade var Clare, Anders, Sofia och Tobbe. Sedan söta Leo, Tessan och Henke såklart. Ja, det var ett par mysiga dagar i alla fall. Har tyvärr inte bokat in nästa gång jag ska träffa dem alla, men jag hoppas att jag hinner innan sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback