"Hatt!"

Någon dag förra veckan när jag kom hem berättade Henrik en kul sak. Leo tycker jämt att min väskor och saker är väldigt spännande. Har han inte min resväska som en häst så lägger han sig på den, springa runt på den funkar också fin för honom, haha. I alla fall så hade han gått loss på min påse med smutstvätt, som det som tur var inte var så mycket i. Han hade då funnit mina trosor och satt dem på huvudet sedan hade jag gått ut till Henke i köket och sagt: "Hatt!"

Berättade det för mamma och pappa och de fick sig ett gott skratt vill jag lova. Mysigt för Leo att han drog på sig mina använda underkläder på huvudet, hahaha. Som tur var hade jag duschat på kvällen och endast använt dem på natten, men ändå, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback