Good saturday!

Det var lite små jobbigt att gå upp imorses, men jäklar vad skönt det var efter att man tränat! Att träna två och en halvtimma på morgonkvisten var minsann inte fel. Jag var helt skär i hela ansiktet när jag kom ut ifrån hallen och jag kände verkligen att jag kämpat. Vår tränare frågade ifall jag övat hemma för att hon tyckte att jag var så duktig, score! Sanningen var att jag inte övat något och hade inte tränat på två veckor, haha. Känner att det börjar bli kul med dansen igen! Det är väl som med allt annat, det går i perioder, men jag är fortfarande inne på att ta en paus till hösten. Imorgon är det uppvisning som gäller och det ska bli kul, första gången jag kommer att göra med Royal-dräkten, nice. Får nog ta med kameran tror jag allt och föreviga detta.

Direkt efter träningen så åkte mamma och jag och kollade på tyger. Vi fann både tyg till mig och henne, även mönster, så imorgon blir det till att knepa och knåpa här hemma. Tanken är att vi ska ha klänningarna på Thildas dop på lördag. Tror att de kommer bli kanon snygga!

Spelade TV-spel med min kära lillebror Johan en stund, men det slutade att jag somnade i hans säng. Tydligen lovade jag han att han fick vara inne på min dator, detta har jag tyvärr inget minne av, haha.

Känner att det vart en riktigt bra lördag även om jag inte gjort överdrivet mycket. Som pricken över i:et så simmar nu god panerad fisk, potatis, smarrig sallad och limesås i min mage. Tänkte ifall ni ville veta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback