Födelsedagsbarn

A&E
Bild: Älskade Anton och jag(Ja, jag ser fortfarande lika konstig ut på bilden)

Idag fyller Anton, som är en av mina bästa vänner, år. Skickade ett sms till honom imorses och sedan nu ikväll så slog jag en pling till honom. Vi satt och pratade ett väldigt bra tag och jag kände hur jag började sakna honom mer än vad jag redan gör. Det var 4 månader sedan vi sågs sist, det är verkligen en evighet sen!

Anton är verkligen helt underbar på alla sätt och vis. Han är otroligt roligt, omtänksam och framför allt gullig. Han är verkligen en sån person som kan komma fram och säga "Vad fin du är" på ett sådant sätt så att man känner att han verkligen menar det.

Ja, utan honom vet jag inte riktigt vad jag skulle gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback