Fest på Rya Åsar

Fest på Rya Åsar
Bild: Jag, Pompom, Fanny, Linda & hennes ragg

Här är en bild ifrån gårdagen. Själv tog jag inga kort men söta Erika var i farten och tog bilder, så jag lånade denna ifrån henne. På bilden är jag i både det nyktraste och snyggaste laget...NOT!

Kvällen igår var i alla fall otroligt rolig, att parta på en tisdag var faktiskt inte fel! Kvällen började hemma hos Linda och sedan bar det av till Rya Åsar. Där möttes vi av en stor mängd folk och sedan var det bara att försöka att leta upp folk man kände i mörkret. Folk gick runt och lyste med lampor rak i fejset på en vilket var mindre trevligt, men jäkligt smart att ha med lampa. Istället för lampa så fick man går fram till en rak olika personer innan man hittade rätt, haha. Efter att Linda och jag varit där en liten stund mötte jag Sandra, Elin, Fanny, Erika och gänget.

Hela kvällen var folk på G och man fick sig otroligt många skratt. Fanny och jag slog ordagrant våra kloka huvuden ihop, vilket resulterade till att vi låg i en hög, haha. Vi två lyckades också lära känna några nya och väldigt trevliga killar. Två av dem har man bara gått och suktat efter att få prata ett ord med, men insett att det inte kommer bli så. Dock ska man aldrig säga aldrig eftersom vi spenderade en hel del tid med en av killarna. Dessa två killar har verkligen en klädsmak utan dess like, vilket vi också sa till dem. Ja, Fanny och jag hade en massa bravader för oss när andra av våra vänner höll på med andra grejer, hahaha. Skulle kunna sitta här och skriva hur mycket saker som helst som hände, men sådana smaskiga detaljer och information får ni inte.

Det var jäkligt kul idag när man satt och återberättade allting. Ni kan ju ana att vi satt och skrattade åt saker som folk gjort, sagt, och framför allt vad vi själva gjort, haha.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback